piątek, 10 października 2014

Łyżeczka do soli owinięta liściem paproci, Francja

Póki co nie opracowałem jakiegoś zunifikowanego systemu tytułowania wpisów prezentujących łyżeczki z mojej kolekcji. Podejrzewam, że blog zyskałby na przejrzystości, a ja nie musiałbym za każdym razem poświęcać tyle czasu na jego wymyślanie. Może czytelnicy mają jakiś pomysł?

Dziś mam łyżeczkę do soli oznaczoną minerwą w ośmiokącie, czyli wykonaną z próby srebra 950/1000. Jak to z francuskimi rzeczami bywa trudno jest mi odszyfrować imiennik. Na pewno jest na nim inicjał B (po prawej stronie) i chyba jakiś ptak po środku. Reszta jest totalnie nieczytelna. Chyba najwyższy czas na zakup mikroskopu.



Waga łyżeczki to raptem 3 gramy, a jej długość wynosi 6,8 cm. Posiada muszelkowy czerpak. Łyżeczka  jest ładnie wykonana, co zdradzają szczegóły. Kupiona na allegro za 66 zł. Drogo, ale jestem zadowolony z zakupu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz